Benim de kızım olacak eğer dönmezse😍 Oğlumuz olsaydı ismi hazırdı ama kıza biraz zor isim bulmak benim düşündüm isimler asya Deniz duru berrak Nilyade ismini çok beğeniyorum ısrarla deniz koymak istiyorum çevremdekiler karşı çıkıyo birce gülce isimleri de farklı daha daha çok uzar gider 😂😂😂