Edos öbür dünyada arapca isimle anılmak zorunluluğu yoktur. Böyle demek Allahın da arapçayı yücelttiğini söylemek değil midir, yanlış mıyım. Allah hiçbir milleti ve dili yüceltmemiştir. Peygamber efendimiz (sav) de " çocuklarunuza anlamları güzel isimler koyun, ileride utanmayacakları isimler olsun" demiştir. Hiçbir yerde ismin kuranda geçeceği şartı yoktur. Kuranı kerim bir hayat rehberidir isim kitabı değil. İçinden sırf söylemi güzel diye anlamsız isimler de koyanlar var. Ama sorsan kuran da geçiyor. Kuranda geçen ya da geçmeyen fark etmez, anlamı güzel isimler koymaya çalışın arkadaşlar. Çocuklarımız da isimleriyle büyüsünler inşallah, aminnn.