iremugurlatasoy Kizlar dun geve acile gittm ama siddetli kaslma yoktu 2.5cm acilma var dedi birakmayacakti doktor yatiracakti kactm imza atip. Ama suan sanci yok yani 2.5cm normla mi dogum baslams mi anlamadm yasayanlar var mi
Ozlem13 iremugurlatasoy canım sancın yada suyunun gelmesine gerek Yok Doğumun başlamış tabiki de kadın doğum hemşiresiyim ben biran önce git hastaneye eğer suyun gelirse bebeğin enfeksiyon kapar açıklığında var hiç sancı cekmeyedebilşrsin illa sancı olacak diye bişey Yok
cemileanlar iremugurlatasoy canım hayr gtme tabiki boşuna bekletckler özellikle ilk doğumunsa 5.6 santim olana kadar odaya almıyorlar 9.10 santim de doğum başlıyor zaten tabi o senin catinlanda alakali eğer aksi durum yoksa 10 santim e kadar bekletiyolar en doğrusu bebeğinin hareketlerini düzenli hissediyorsan evde beklemen aksi bişey olmadikca🙇
iremugurlatasoy Ozlem13 peki bu surecte ne yapilacak suni sanci mi verir cunku bazi yazilar okudum 2 cm aciklikla 1 hafta bekleuenler varmis
Kizimolsun iremugurlatasoy evet benim arkadasimda bekledi bir bucuk hafta kadar sancisi yoktu acilma vardi sadece ama bekledi baga