Selam iyi akşamlar kızlar şuan 38+2 günlük hamileyim bu gün kontrolüm vardı doktora gittim bebeğim şuan 3550 gr 50 cm suyu normal aşırı ödemim şişkinliğim ve kasıklarımda ağrı baskı var yürüyemiyorum bile penguen gibiyim yatak da yatarken sağa sola dönemiyorlar bu gün nst ye girdim sancı yok açılmam yok doktorum çok sismissin dedi bende ben normal doğum yapamam gibime geliyor dedim nefes darlığım var ödemim var kilom da 100 oldu 79 la hamile kaldım bu arada doktorum korona testine yolladı yarın öğleden sonra gel dedi yarın gün verecek bana bu hafta içi olur dedi yanındaki sekreteri yarını bekliyorum bakalım aranızda benim gibi olan var mı acaba