Sumeyyerbey4741 Ben evde test yaptım hafif pembe cıktı doktora gittim kam tahlili yapıldı ultrason baktı doktor ama göremedi kan tahlilimde hcg 229 cıktı sizce az mi
Umutluuu Sumeyyerbey4741 değeriniz gayet güzel hayrlı olsun inşallah. Doktorun da görmemesi çok normal çünkü 1500 olmadan kese görünmüyo. Gecikmeniz oldu mu?