Seval22 bende bütün hamileliğim boyunca günde 10000 adım attım, haftada 2 gün yogo yaptım 20 ağustosta doğumum var toplamda 7 kilo aldım . Doktorum spor sayesinde kilo almadın dedi . Ama artık çok zorlanıyorum bi kaçhaftadır yürüyemiyorum sıcaklardan da sanırım . Oyüzden hamileliğin ilk zamanları bol bol yürümek çok iyi . Hiç ödemin ağrın almıyor 🙏🙏🙏