Merhaba. Bugün sağlık ocağına gittim. Ebe bebeğin kalbini dinleyeceğiz dedi. Karnima çok fazla bastırdı dakikalarca, sonra doktorla beraber bastirdilar. Benzer durum yaşadınız mı bana çok tuhaf geldi. Kalbini duyuyor musun harekwt ediyor mu dedi. Evet dedim her ultrasonda dinliyorum, en son sabah hareket etti. Bebeği tutmaya çalıştı küçük bu dedi o yüzden zor duydum falan dedi. Anlayamadım bişey 🙄 bebegim rahatsız olmuş mudur diye düşünüyorum cunku biraz ağrım oldu muayene ve aşı sonrasinda