Kuzucuk94 Kizlar merhaba, 16+5 gununde,17+1 ve 2 gununde kalp atisi gibi haraket hiss etdim, ama simdi 18 +0 olduk kac gundur hic bi haraket hiss etmiyorum,cok hafif kasika sancilar oluyo arada sirada, haraket hiss etmemem normalmi? Korkuyorum 😔
teletabi Kuzucuk94 ben 20.haftamda hissetmiştim kuzum herkes erken hissedemiyor. Üzülme Allahın izniyle bir sorun yoktur hissedersin yakında
egeninincisii Kuzucuk94 🤔 Daha erken haftalarda hissedilenler bağırsak hareketleri olabiliyor. 🐥 Ben 20.haftada hissetmiştim. ☝🏽 Bu haftalarda düzensiz hareketler hissetmeniz gayet normal. İlerleyen haftalarda hissedeceksiniz. 💕 Sağlıkla büyüsün, gelişsin ve doğsun bebeğiniz.
ikibebeliana Kuzucuk94 20 nci haftaya kadar normal hatta önceki hissettiklerniz bağırsak hareketi bile olabiliyor bi de yorulunca falan onlarda yoruluyorlar hareket az ediyorlar 😊 içinizi ferah tutun gebeliğin tadını çıkarın
sdkince Bende 17. haftada hissetmiştim içimde sabun gibi birsey kaydı aynı gün birkaç sefer daha hissetmiştim 18. haftada bariz hissedebildim doktor bebek hareketli hissetmen normal dedi birde ben hafta olarak öndeyim o yüzden galiba