Kızlar 33.haftada su fazlalığım olduğunu öğrendim Doktordan.doktorum bunun korkulcak birşey olmadığını hareketlerimi yavaşlatmama falan gerek olmadığını normal seyirde sporumu falan yapbilceğimi söyledi.erken doğuma neden olabiliyo ama kesin bir sonuç değil bu da ihtimal dedi.bebek içinde bir sıkıntı olmadığını söyledi.Burda eski postları okudum bebeğin bir ölmediği kalmış yorumlarda o kadar kötü ve korkulcak bir durum olarak anlatmışlar🤷🏻♀️Benim dinlemem gereken kişi kendi doktorum tabiki ama bu yorumları okuyuncada kafama takılmıyor değil🤦♀️