Busealp 34+1 de doktora gittiğim zaman bebeğimin doğum kanalına girdiğini söyledi kasılma oluyor mu dedi aşağı indiği zaman kasılma yaparmış.. Bende ara ara günde belki 1-2 sefer oluyor dedim o zaman sıkıntı değil dedi.. 5-10 dakikada bir düzenli aralıklarla olan kasılmalar doğum belirtisidir demişti. Ama açılma ve nst ’de sancı yoksa gene hemen doğum başlamış diyemiyorlar… Bende sancı ve açılma yoktu çok şükür eve gönderdi.