Ecenaz345 Burada dogum yapan yada yapmayi düşünen var mi arkadaslar ben ya burda yda basaksehr deki devlet hastanesinde dogum.yapmayi dusunyorm aranzda var mi bilgi verrmisinz
Yaprakserkann Ecenaz345 kontrollerım orada oluyo beylıkduzu devlette sezaryanla doğum yapıcam nasıpse eltım normal doğum yaptı orada cok memnun kaldı
Yaprakserkann Ecenaz345 canım hangı doktor denk geldıyse onunla doğum yaptı eltım sezaryanda nasıl olucak bılmıyorum
Ecenaz345 67380ipek himm bnde orya gdyrm doğumu orda dsnyrm da ilgi alma nsl dye sormk istedm hni korku bslyo insanda ister istemez
Ecenaz345 Yaprakserkann bnde orya gdyrm da dgumda ilgi alma nsl dte mrk ettm az kldi dgmuma orda ypmyi dsnyrm
Yaprakserkann Ecenaz345 çok memnun kaldığını söyledı canım bende oyuzden oraya gıdıyorum benımde eylul sonu ekım başı doğumum nasıpse
Ecenaz345 67380ipek Beylkduzune gdyrm ben pardn orya gtmedm dha ama dgum yapan var mi dye merk ettm hani olr da orda yer olmazsa kanuniye.gitmek istemyrm orya yonlendryolarms başakşehir.hastanesini duydm bende burdan sormak.istedm
Ecenaz345 67380ipek aynen kanuni istemyrm zaten orsi cok pis hic iyi şeyler duymadm cckla ilgililer ama dgum yapana bagrp cagryolarms
Esrabaykal Arkadaşlar ben normalde ilk doğumumu özel hastane de yaptım memnun kalmadım şimdi doğumuma 1 ay var kanuni arastırmada yapmayı düşünüyorum sizin görüşleriniz nasıl hastane için ? ilk defa bugün gittim hastaneye yardımcı olursanız sevinirim 🙂