Hamile olduğumu öğrendiğimde daha beş haftalık bile değilmiş miniğim o günden beri hep aranızdaydım. Sizlerle doğum hikayemi paylaşayım istedim. Son hafta kontrollere kadar hep makat gelişti bebeğim 37. Haftada normal doğum pozisyonuna gelmiş dedi doktorumuz ama ben sürekli kendimi bebek ters duruyor diye düşünerek normal doğumu aklıma çok getirmemiştim son haftalarda öğrenince korktum kendi isteğimle sezeryan oldum BANA sorarsanız iyikide sezeryan oldum tercih meselesi tabiki önemli olan yavrularımıza sağlıkla kavuşmak. Sorusu olan arkadaşlarıma seve seve yardımcı olmaya çalışırım.
Bebek isteyim elini bir kez olsun Mevlaya açan tüm arkadaşıma Rabbim tez zamanda nasip etsin 🙏🏻