Dogaa Kızlar iyi aksamlar 23+2 deyim. Saatlerdir geçmeyen sancım var ve berbat bir sancı uzanıyorum geçmiyor oturuyorum sanki bsey batıyor gibi afedersiniz yürüyorum yavas yavas yine çoğalıyor ağrım. Doktor erken doğum belirtisi olabilir dedi bu kadar erken mümkün mü.. Buscopan adında bir ilaç almamı geçmezse hastaneye gitmemi söyledi. Bir fikri bilgisi olan var mı bu kadar erken doğum bebek yaşar mı ne olur 😐😥
AyaYlmazYldrm Dogaa bak bahsettigin agri hic normal degil burda biz sana ne desek yalan olabilirde bence bu gibi hassas konularda kimseyi dinleme acilengt
egeninincisii Dogaa dakikalarını kontrol etmen gerekiyor canım. bebek kasılıyor mu, hareketleri azaldı mı bunlar önemli ayrıntılar. kaç dakikada bir gelip gittiğine bakman lazım.
Gllkk Dogaa yaaa bende 22+2 deyim canm cok üzüldüm durumuna benmde geven hafts sancim oldu yolculuk sonrasinda yatincs gecmisti insallah senin ki de gecer haber ver mutlaka merak ediyorm seni gecmis olsun ins dogum olmaz çünkü daha cok cok erken em azından 27 haftalik falan olmasi gerek😥
egeninincisii Dogaa o zaman kesinlikle hastaneye gitmelisin, ihmale gelmez. bebek yaşamaz diye korkma, nasibinde varsa yaşar, geleceği zaman bellidir zaten. dua et, sakin kal, gidip bir kontrol ol.
nisemom Dogaa buscopan verdiyse doktor bağırsaklarda enfeksiyondan şüphelenmiş sanırım vol su iç ve acile git ne olur olmaz en zindan idrar tahlili falan yaparlar enfeksiyon varsa da bilinir
SusamsMother Dogaa gittiniz mi doktora? İnşallah hayırlı haberlerle gelirsiniz 🙏 Allah yardımcınız olsun inşallah.🙏
Dogaa SusamsMother gittim cnm bsey yok dedi gaz sancısı bu dedi normal ölüyorum sandım ama bir an yaa. Tesekkür ediyorum ilgi ve bilgileriniz için 🙏