Merhaba arkadaşlar sonunda bana da doğum hikayemi yazmak nasip olduuu😆 ben bi türlü doğmayan kızımı doğurmak için çok uğraştım Çokk… Doğum sabahında Doktora gitmiştim çatı muayenesi olmaya doktor 1 cm açıklığın var eli kulağında bu hafta doğar dedi ve eve gittik ben bu gece kararlıyım doğurucam dedim kendi kendime ve başladım yürümeye tam 8 km yürüdüm sabahtan akşama kadar gece saat 3 te hafiften sancılarım başladı ilk önce yalancı sancı zannettim gelip geçer dedim ama Belirli aralıklara dağıldı sancım ilk önce 15 dk da bir geldi sonra 10.. 5 böyle böyle sancımı evde çektim sabah 8 e kadar saat 8 de en son 2 dk da bir gelmeye başlamıştı gittik doktora 5 cm açıklık olmuştu doktor 4-5 saat sonra doğar dedi. sancım Dakikada bir gelmeye başlamıştı aradan 2 saat geçti suyum patlamamıştı ebe suyunu patlatalım bebek daha çabuk gelir dedi beni doğum odasına götürdü suyu patlattığı gibi bebek kanala inmiş ve gelmek istiyor dedi 😀 benim korkudan sancılarım gitmesin miii tabi sancı gidince insan ıkınamıyor da çok zorlandım çok kaç defa ıkındığımı sayamadım bile defalarca denedim en son saat 10. 30 u gösterdiğinde bebeğimi kucağımda bulmuştum 🤩 rabbim bu anı bekleyen herkese yardım etsin inşallah bir avazda doğurmayı nasip etsin inşallah.