merhaba sevgili anneler anne adayları. bugün doktora gittim gebe olduğumu öğrendim. ama düşük riskim var. hap ve iğne kullanıyorum. doktor haftaya pazartesi tekrar kontrol için çağıracak. ama sorun şu ki kanamalarım son iki günde yoğunlaştı. bazen sanki regl dönemi gibi kanamam oluyor. gebeliğim sonlanacak diye çok korkuyorum. bilmiyorum inancınız ne yönde ama ben Rabbimin en hayırlısını ve güzelini vereceğine tevekkül etsemde gönül illaki sağlıkla sıhatle kucağıma alıp alamayacağımı sorgulattırıyor. korkuyorum. benzer tecrübe yaşayanlarınız var mı? merak ettim sevgiler