Rabia-Ramazan-krky Meraba hanımlar 21 haftalık hamıleyım şükür sıkıntım yok ama bugün kabızlık zorladı benı kabızlıkta ıkanmak zorunda kaldım fazlaca ıkanmak sorun yaradır mi acaba böyle olan hamıleler varmı acaba cevaplarınızı beklıyorum
emrahedaeslemfamily Rabia-Ramazan-krky aynı sorunu bende yasıyorum 22. Haftadayız 2 gündür bende öyleyim 😑burdq bekleyim 😊
Prensesim2018 Rabia-Ramazan-krky benim en buyuk sorunum bu demir ilacindan kabiz olunuyor maleeef ve yirtildim resmen ama ikinma oluyor mecbur
morusevenanne Ben de bir haftadır bunla mücadele ediyorum bugün kuru kayısı ve incir rahatlattı beni.