busbusbus10 Kızlar merhaba 12+3 deyim kasık ağrım çoğaldı sanki benim plasentam aşağıdaymış sebebi bu olabilir mi yoksa bu haftalarda kasık ağrısı herkeste olabilir mi
havish busbusbus10 bende de aynı durum var 8 haftalık gebeyim. kişiden kişiye değişebilen bir durum ama yaygın olurak hamile bayanlarda görülüyo ☺️
Gamze7667 busbusbus10 Canım 26 haftalığım hala kasık ağrısı çekiyorum,bunlar olacak şeyler maalesef 😬
busbusbus10 Gamze7667 sağlıklı olsun da hiç sorum değil ağrı korkuyorum ama aşağıda biraz dedi doktor onla ilgisimi var acaba diye 😔