Progestan neden ağızdan alıp kendinize eziyet ediyorsunuz ki kızlar anlamadım yani doktor bana da yazdı düşük riskim var diye düzenli alttan aldım günde 2 defa sadece 20 gün kullandım dün doktora gittim düşük riskim bitmiş progestan 1 e düşürdük alttan almanın baya faydası olmuş dedi 👌😇