Hilalokanalkin Kızlar merhaba adet düzensizliğim var şüphelerimde var prediktor early erken gebelik 6 gün önce diye bir test aldım ama adet günüm geldimi gelmedimi bilmiyorum yapsam çıkarmı acaba ? Güvenirliği nasıl?
iyimserr Hilalokanalkin bende de var o sorun tarlusal ile adet oluyodum gecen ay duphaston verdi bu ay bakalım oldum olacam gibi
Ssmzsh Hilalokanalkin çok yeni olabilir bende de adet düzensizliği vardı yani geçti mi geçmedi bilmiyorum belli bi tarihim olmadığı için ama test yaptığımda pozitif gördüm. Silik çizgide hamilelik var deniyor bi kaç gün sonra tekrarlamanızı tavsiye ederim Allah gönlünüze göre versin inşallah :)
N7rmn @Hilalokanalkin Gebelik yok gibi görünüyor fotoda ama ümidini kesme . Benimde adet düzensizliğim vardı 1 ay adet olmadım ve tam birer hafta arayla 3 kere test yaptım hepsi negatifti. En son gün Baktım bende bi şişlik bi sıcak basmalar falan tekrar test yaptım hemde gece 12 de direk çift çizgi şuan 12 haftalık hamileyim çok şükür 🥰
N7rmn @Hilalokanalkin silik bi çizgi yok dimi orada tam görünmüyor çünkü tek çizgi olarak gördüm ama ?
N7rmn @Hilalokanalkin o zaman olabilir canım direk kesin konuşamıyorum çünkü benimde Mart ayında denediğim erken gebelik testinde aynı marka seninkiyle ikinci çizgi oluşmuştu gittim ertesi gün kan verdim gebelik yoktu. En güzeli kan vermek özel hastaneler de 1 saate çıkıyor sonuç . Erken gebelik testleri çok hassas oluyor doktorum o zaman kimyasal gebelik demişti bana. Kan testi yaptır güzel haberlerini bekliyoruz 🥰