matruskaa valla ben hastaneye gıdıyorum ne gobek var mıllet de baska bırsey 8-9 aylık hamıle ben panda gıbıyım, yazıyorlar buraya bakıyorum bende hepsı var mılet de yok acaba dıyorum bız mı yanlıs hamıleyız, saglıklı olsunlar bos verın dogumdan sonra bebek bır yasına gelmeden bız tamamıyla ınsallah eskı halımıze dönerız hersey onlara kavusana kadar katlanılır dıye düşünüyorum göbegımızı de bı doktor görüyor oda alısmıstır yamuk cızgılere bence 😂😂😂