Kubrasnyrt hımm anladım cnmm vala Bn ilk gebeliğim de hiç doktora gitmedim daki doğum sancısı gelene kadar şimdi maşallahı var çok sağlıklı ve boylu poslu bir kösün oldu 13 yaşında 🙈 ikinci oğlum oldu onda hep kontrollerime gitim ikili test şeker yüklemesi ayrıntılı utrason ama hamileliğimi zehir ettiler bana doktorlar ikili teste kadar geriye güzeldi sonra sonuçlar geldi bebeğin sakat dediler onca sıkıntı yaşattılar bana özele gitim ki çok şükür çocuğumu hiç bişeyi yok hata bu gün ultrasonları bakıturduk bay be ne günler dedik oğlum şuan 9 yaşında şimdi üçüncü için kontrollerimi hiç ihmal etmedim ve çok şükür sağlıklıyım bebeğim de sağlıklı ama doktorlar hep şünü söylüyor işte bu sonuç güzel çıktı bişey olmayacak anlama gelmez yani diyor sürekli moral bozukluğu yani Rabbim ne nasip ederse başımızın üstünde yeri var allah korusun br engel çıkarsa sanki o bebeğimi alacakmıyım hayır ama bilmesek Doğuma kadar herşeyi o zaman öğrensek daha güzel olur bence 🤗🤗🤗 Bn sürekli kontrollere gitmiyorum yapmam gereken testler varsa gidiyorum onun dışında hastanelerden uzak durmaya çalışıyorum 😁☺️