Susam88 Merhaba arkadaşlar artık 35 hafta bitmek üzere kabızlıktan çok çektim basurum var. Kabızlık için her şeyi denedim bir tek hep duyuyorum zeytinyağı içmedim . Aranızda içen var mı içiyorsanız ne zaman ve ne kadar içiyorsunuz gerçekten işe yarıyor mu
bhtrolcay Susam88 bende hamileliğimde içtim bi yemek kaşığı üstüne bol su kesnlkle işe yarıyo hatta canım fındık yiyip üstünede su içebilirsin buarada zytinyağı E vitamini barındırdğı için bebişin içnde sağlıklı.☺️
Susam88 bhtrolcay sağolun artık son carem zeytinyağı kaldı 🙈 sabah aç karna içmek mi daha etkili olur acaba
bhtrolcay Susam88 evet canımm bide üstüne suda içersen çok daha etkli olur sabahları aç karnına suda faydalı oluyo çok iyi anlarım seni benimde çok zordu o durumlar.😖 günde 2 lt su tüketiyomusun
Susam88 bhtrolcay vallah canım su kayısı kefir incir herşeyi denedim işe de yaradı ama alıştı artık bünye fayda etmiyor doktorun verdiği şurubu da sadece haftada bir içemeye çalısıyorum bir tek zeytinyağını denemedim sıra ona geldi galiba
Susam88 Mrvee35 hemoroid için onu yapıyorum ayrıca krem de kullanıyorm ben kabızlık için içsem etkili olur mu diye merak ediyorm
morusevenanne Annem ameliyat oldugunda aynı sorunu yasadık bambayı haşlayıp yedirmiştik normal pişirip yesen de olur sanırım baya etkili olmuştu.