yamacalimoms canım o bendede oluyor doktora sormuştum normal olur artık dedi.. internetten araştırdım pelvik kasları gevşiyor ve kendini doğuma hazırlıyormuş ee üzerine rahim büyüyüp baskı yapınca o ağrı oluşuyor.. benimde genelde gece wc için kalktıgımda aciyor birkaç adım atınca geçiyor.. Birde uzum yürüyüş yapınca acımaya başlıyor.. çok yorma kendini çok rahatsız hissettiğinde ılık suya gir ben o bölgeyi masaj yaparak yıkıyorum rahatlıyorum