Sera34 Kızlar karnım füze olmuş gidiyor akşamları daha çok şişiyor ve gögüs altı agrısı yapıyor varmı aynı haftada olan
Arelinannesi4549 Sera34 vala ben 30. Haftadayım oğlum olucak ama göbeğim hiç yok oyüzden bilmiyorum kiminin cok cıkıyor kimin az yapıya göre değişiyor canım
Sera34 Arelinannesi4549 ay keşke az olsa ya 5 aylıkken küçüçüktü diyodum hiç yok karnım 2 haftadır füze oldu mahşallah aşırı agırlık verıyor gögüslerde şiş zaten karnımla birleşiyor aradaki boşluk o kadar agrıyor kı 😅 doğsun oğluşum 🐣
Arelinannesi4549 Sera34 göğüs ve karnın arasının ağrıma sebebi benek ayakları yukarı vuruyormus yemekten sonra yukarı cıkıyormus ayakları uzatıyormus oyüzden kaburga agrısı olurmus doktor normal dedi bana bendede var canm o