Serinannesi42 epidural vurulmam konusunda baskı yaptılar istemiyorduk eşimle karar almıştık başta iyiydi 3 saat suni aldım sancılarım arttı ara ara ebe eşime sen ne mezunusun bırak epidural yapalım falan demeye başladı doktor hiç ilgilenmedi sen ıkınmayı bilmiyosun nasıl yapcaz dedi ebelerin odasına gitti bilmiyordum tabiki ilk doğumumdu ıkınma geliyor tutamıyorum diye çığlık atmaya başladım ebeler bikaç dakikada bir epidural vuralım mı diyordu acıdılar sürekli istemiyorum dayanıcam dedikçe ezik muamelesi yaptılar doğuramayacağıma inandım çocuk kanala girdi ebe üstten bastırdı bi yandan azalıyor epidural alsana diye doğururken bile epidural vurcaklardı şaka gibi. Odaya çıktık çok dikişim vardı ağrı kesici istedim epidural vurulsaydın olmazdı dedi gitti ebe. Annem gitti konuştu gelip ağrı kesici yaptılar. Kızımın kolu kırılmış sabah doktor geldi baktı anlamadı devlete acile götürdüğümüzde ilk an dokunur dokunmaz anladı doktor ilk hafta muayenesine götürdük çınarlıya doktora kırık yerini eşin gösterdi eğer öğrenmesek kızım sakat kalabilirdi. Hakkımı kesinlikle helal etmiyorum izmirin ilk kadın doğum hastanesi olabilir personeli binanın durumu cihazlar rezaletti şuan ege şehire gidiyorum daha iyi anladım.