Minikbebek Benim dün kontrolüm vardı 20+2 günlüğüz doktor bebeğimin aşağıda olduğunu söyledi rahim ağızı genişliği normal dedi ama aşağıda olduğundan progestan verdi sizlerde de böyle oldu mu kizlar