pamuksekerinannesi Lamelif Bende de ara ara oluyor 😞 Hatta her seferinde doktoruma sorcam diyorum unutuyorum 20+1 iz bu arada
zanimo Bende bu aralar o kadar fazla var ki ellerimi hissetmiyorum bazen ve de artık parmaklarımı bile kıvıramıyorum kemikler takılıyor sanki.bi agri bu sizi var bu hafta kontrol de soracağım doktora insallan
deletedmom11 Lamelif herkesin başına geLiyo ama herkesinki farkLıLık gösteriyo bir hafta on gün bazen iki üç gün herkesden değişiyo sancıLarını we suyunu beklemeb Lazım
Kezu17 pamuksekerinannesi ben aklıma gelen soruları hemen telefonuma not ediyorum. Muayene sonunda da telefondan bakıp doktoruma soruyorum. Böyle yapmaya başladığımdan beri unuttuğum bişey kalmadı. Tavsiye ederim 🙂
DeryaSanli Kızlar bende 35+5 teyim iyice arttı uyuşmalarım aynı şekilde üzerine yatmıyor olmama rağmen
Srknsmg Ya bende de var.. 24. Hagtadan sonra oldu .. acaba şekerim cıktı ondan mı dıodum. Insulın başladıgımdan berı olmuodu ilk kez dun gece oldu. Hatta şekerim mi cıktı gece dedım. İnş alakadı yoktur😔😔
pamuksekerinannesi Kezu17 Ben ultrasona bakarken sormaya başlıyorum ta ki çıkana kadar 😂 Bide ilk zamanlar o kadar saçma şey sordum ki artık not yazmıyorum utanıyorum🙈