Herkese merhaba bende yaşadığım süreci paylaşmak istedim bu sabah önceden planlanmış bir sezeryan Doğum yaptım öncelikle gününü biliyor olmak çok heyecanlıydı bebeğimin suyu fazla olduğu ve 1 hafta önde gittiği için ve artık ağrılarım olduğu için hocam 37+5 de almaya karar verdi bu sabah saat 11:15 de girdim 12 de odamdaydım çok ayrıntı yazmayacağım sormak istediğinizi sorabilirsiniz ama tek diyeceğim sakın korkmayın hiç dayanılmayacak bir şey yok tek önemli şey bebeğinizi sağlıkla görmek☺️