Erdeminannesii şimdi alın normal kadın doğuma muaynenizi olun doktora da detaylı için kaçda geliyorum falan diye ayak yapın unutursa size istek açıcak ordan radyoloji sekreterliğine gidiceksiniz onlar size 1 buçuk ay sonraya gün vericekler ortalama o gün gelince de direk elinize verdiği barkodla çekim yapılıcak sonuç kağıdını alıp sonuç sırası alıcak doktora göstericeksiniz