Hanımlar merhaba ,bir sorum olacak 6.haftada kalbi durdu bebeğimin kürtaj oldum.Kontrole gittiğimde doktor pıhtılaşma testi istemedi ilk kayıpta bakılmayabilir dedi benden başka tahliller istedi “protein c ve s” diye değerlere bakmış internetten baktığım kadarıyla pıhtılaşma ile alakalıymış. Bu değerler normal çıktı doktora soramadım bilen,duyan var mı bu değerlerin normal olması pıhtılaşma ile ilgili olumlu olduğu anlamına gelir mi?