merhaba ben hayatta yasemin hanima gidiyorum kizlar suan 39 haftalik olduk basindan beri yasemin hanim da devam ediyorum cok memnunum ne sorduysam detaylica bilgi verdi . canim cicime getirip muayneyi kaynatmiyor😉digumu da nasipse hayatta yapicam umarim memnun kalirim cevrem de herkes hayati önerdi