VallA Gülsüm Feyza hanıma ya da lokman hekimdeki doktorlara güvenemiyorum açıkçası bende. O yüzden erkenden kalktım geldim. Memnun olan illaki vardır bu kadar kişi doğum yapıyor sonuçta çevrem de de yapan oldu ama geneli sezeryan oldu. Normal çok denk gelemedim. Ama memnuniyet beklentiyle alakalı bırazda. Ben daha çok ilgi alaka ve güven bekliyorum bunu orası vermedi bana. Tuğba hanım vermişti Van da evet. Ama oda fiyat olarak Ankara’yla aynı fiyatları verince vazgeçtim