Arkadaskar van diye post acildigi icin yazmak istedim konuyla alakali deil ama bende suan van yuzuncuyil da yatiyorum erken dogum riskim var bir haftadr burdayim sanirim dahada cok kalicam benm icin dua edermisiniz rica etsem 28 haftanin icindeyim ve boyle skntili geciren varmi yada burda onceden gozetimde kalan