Minikbebegim1 merhaba benimde son adet tarihim 6 temmuz şimdi 3 Ağustos ta olmam gereken adetim bu güne kadar gecikti .. Geciken 4. günde evde test yaptım biri silik iki çizgi çıktı , bugün 8. Gün ve bugün test yaptığımda ise ikinci çizgi daha da netti . Ama regl kanaması gibi kanamam var şimdi, yarın için randevu aldım .. Düşük mü yapıyorum yoksa gebelik varken regl mi oluyorum kafam çok karışık bende deli gibi bunu araştırıyorum .. 2. Hamileliğim ilkinde hiç böyle bişey yaşamadım . Var mıdır ki benim gibi olan 🙏🏽🧡