Gokalpozgee Çok teşekkür ediyorum desteğin için gönlünün muradı olsun, sağlıkla büyüt evladını inşallah🥰
Evet yakınlarım hep bunu söylüyor ve o kadar bekleyip umudunu tamamen kesmişken kafasından atmışken hamile kaldıklarını söylüyorlar. Ne kadar bunu bilsem de ister istemez adet olmadığımda düşünüyorum. Bu ay en çok düşünmediğim zamandı, zaten çocuk düşünerek yaklaşmadım hiç birlikteliğe birkaç aydır 😁 Ve gecikince de heralde düşünmediğinde stres yapmadığında hamile kalma durumunu onaylayacağım hamileysem dedim. Heralde iyice etkiledi strese girdim. :)
Nasip diyorum, inşallah başka problemimiz yoktur💕Hayırlı zamanda gelsin bahar müjdemiz 🙃🙂