Benimki geç döllenmenin de döllenmesi🤣 Anlatayım da hesaplarınız şaşsın🤪 2. gebeliğim bu arada, ikisi de böyle oldu🙃
Benim adetlerim PCOS’tan dolayı hep şaşar, hiçbi zaman “şu gün adet olacağım” diyemedim. Son adetimin ilk günü 10 Ocak, ben gebeliğimi adetimin 48. günü öğrendim, o zaman da daha döllenmenin 11. günüydü, yani ben adetimin taaaaa 37. günü yumurtlamıştım😆 İlk gebeliğim de aynı böyleydi, şimdiki de böyle oldu🤷🏻♀️ En geç döllenen benim çocuklarımdır aranızda🤣 2 gebeliğimde de doktorum son adet tarihimi hep kese+kalp atışı boyutuna göre kendisi yapıyor, benim kaderim de böyle işte🤗