Doktorum iç karnın dar yırtmıştır dedi ama benim ağrım aşırı olmaya başladı bana göre yırtık gibi gelmedi içime de sinmedi bende doktorumu degistirdim meğerse sag böregim enfeksiyon kapmış kansızlık varmış 15 gun boşuna acı çektim şimdi batma ağrı kalmadı şükür 😕