Asu344 benimde bugün regli gecikmesinin 8. Günü test yaptım evde pozitif çıktı .. bir kaç saat sonra regl kanaması gibi kanama geldi, nedir ne değildir yarın doktora gideceğim. Kimsi hamileyken regl oluyorsun diyor , kimisi yerleşme kanamasıdır diyor anlayacağın yarın herşeyi öğreneceğim .. 🤷🏻♀️