Bebekhilal hayırlı olsun canım ilk bende öyle oldum eşimle birbirimize bakıp eee napıcaz şimdi dedik😂 öncelikle sağlık ocağina gidip kan testi yaptır kaç haftalik olduğunu öğren. Kan testi sonucunda seni hastaneye yönlendirecekler kese oluşmuşmu diye. Hastanede ultrasona gireceksin kese oluşmuşsa sağlık ocağına gebelik kaydı yaptıracaksın onlar sana aşı zamanlarını ve kan demir vb. ilaçlarini vericekler. Ilaclar 3 aydan sonra aşılarda 20. haftalarda başliyor zaten. Hastanede de doktoruna sorarsın ne zaman geleceğim tekrar diye oda sana birdahaki gideceğin zamanları söyler zaten her kontrolde. Hayırlı olsun tekrar sağ salim kucağına alırsın inşallah 🤗🌸