Benimde cift yumurta ikizleri . 22 haftadan beri rahim agzi uzunlugundan beri yatiyorm surekli. Suan 31+3 erken dogum riski var diyor doktok. Bide seker cikti diyet ve insulin kullaniyorm . Cok zor bi gebelik geciyorum. En son kacta sezaryan da ikizler aliniyor