Begm Merhaba arkadaşlar benim bir kızım ve bir oğlum var dhaa önce yüzümde hiç sivilcelenme olamadı kızımda da olmadı ama bu bebeğimde yüzümde sivilce çıkıyor cinsiyeti kızdır ondan çıkar diyorlar sizce doğrumu
okroya Benim kızım olcak Allah nasip ederse ilk haftalarda biraz sivilcelenme olmuştu şuan önceki cildime göre daha da güzelleşti cildim 17 haftalığım. İnşallah hep böyle kalır 😂