Cereninci betanın önemli olan 2 gün sonra 2 katında olması o zaman sağlıklı bir gebelik denilebilir. Doktorlar ilk seferde kahverengi lekelenmeleri de tehlikeli buluyor ben 3. Ayım bitiyor ara ara hala görüyorum o lekeleri ama bende düşük riski görmedi doktor. Bazılarında düşük riski olabiliyor lütfen yarın sabah doktora görünün eğer risk varsa bir ilaçla önlem alsınlar sizde canınızı boş yere sıkmamış olursunuz 🥰