Ramos maalesef seni o kadar iyi anlıyorum ki bu öyle bişeyki beynin ruhun gerçek sen içindeki ses hepsi ile ayrı baş ediyosun.. ve en kötüsü herkezin sadece dua et geçecek sakin ol.geçecek saçmalama geçicek,hah tuttu yine korkma abartma gibi sözlerine mağruz kalmak. Çok ağır çokkkk seni çok iyi anlıyorum ben tam 23 yıldır uğraşıyorum panik atak +ansiyetike+ okkb teşhisim var