Kızlar bi kaç gündür bacağımda falan ufak ufak kabarcıklar oluyordu bu sabah karnımda da üst hısımlarında göğüs aramda falan da arttığını görüp cildiyeye gittim. Gebelikte normal diyip bi krem verdi kaşıntısını alsın biraz diye gönderdi. Açıkçası tahlil falan yapmadı bu şekilde başından sAvmış gibi geldi bana. Başına gelen var mı?