eliff_neslihan
Ben yaptirmadim. Yaptirsam iyi olurdu belki evet ama.. Yaptirmadim. Ama sagolsun doktorum kendince elinden geleni yapmaya calisip normal ultrasonda her seyini detayli incelemeye calisti.
Detayli ultrasonla bir degil illaki ama damağında yara var mı bakalim diyerek su icmesini bekledi ultrasonda bakarken. O birazcik icimi rahatlatti