Selam anneler 4 haftalık çok yeni bir anne adayıyım. Reglim 16 gün gectikten sonra test yaptım ve pozitif çıktı yurtdisinda yaşıyorum henüz doktora gitme şansım olmadı. Ama hangi gün hamile kaldigimdan emin oldugum icin tam 4 haftalık diyebiliyorum. Biraz once tuvalette akintimin renginin cok cok acik seffaf pembemsi olduğunu gördüm. Dr icin bir hafta beklemem gerekiyor Türkiye’ye döndüğümde muayene olabilecegim ancak. Fakat endiselenmeli miyim. Yoksa normal midir. Bi durumu yaşayan annelerimiz var mıdır?