Naz-123- Merhaba hanimlar ben dört aylık hamileyim dün çok kötü belim agriyordu sizde de öyle olan var mi bugün iyi çok şükür nomal mi sizce
Eddaliko Naz-123- canım benimde 18.haftalarda cok kötü olmuştu belimden kuyruk sokumuna dogru😩 2-3 gün sürdü geçti şükür dahada tekrarlamadı 32deyim🙏🏻
Laylaaaa121212 Naz-123- bende de oluyor ama ben daha 3 aylık hamileyim kalçam bile ağrıdı bazıları erkek bebektir ondan diyorlar bazıları magnezyum eksikliğinden bilmiyorum