Shebi Kızlar ben 29 hafta 3 günlük doğum yaptım bugün.bebeyim çok zayıf.okuyan herkesden dua istiyorum.şuan bebeğim küvezde yaşam savaşı veriyor.ALLAH hepinizden razı olsun
Duygukc Shebi o nasıl doğum oldu öyle 33. Haftadayım kaçgündür karnımın altında adet olucakmışım gibi ağrı var belimede vuruyor bi tedirgin oldum şimdi sağlıcakla inşallah biran önce kucağına al canım Allah uzun ömür verdin yavruna
Shebi irva Ayse0707 Duygukc irva irva kızlar ben serklajlıydım.rahim boyu aniden kısalmış sancı girdi sabah 5 den sancı çekiyorum ama gaz sancısıdır falan diyorum.ve gündüz 4 de doğurdum.ALLAH hepinizden razı olsun.bebeğim için dua edin lütfen
Angelada Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin cnm. Nasil aniden mi doğum oldu belirtileri neydi
gzmdnz35 Shebi gözünüz aydın geçmiş olsun , sağ Salim kucağınıza da almayı da nasip etsin inşallah dualarım sizinle 😌
Meflug Shebi inşallah sağlıkla kucağına alırsın 🙏🙏🙏 Nişan falan gelmedi mi ben de serklajliyim korkuyorum anlamicam diye.
Tubau Shebi Allahım sağ salim kucağına almayı nasip etsin inşaallah dualarımız seninle gönlünü ferah tut.. 💙
Irmakkk21 Shebi ya Şafi ismiyle şifa versin rabbim inşallah bebisine güçlenip kuvvetlenip çıksın inşallah
Mimarhanim Shebi Rabb’im size bağışlasın canım 🙏🏻 umarım evladını en kısa sürede kucağına alırsın 🙏🏻 kaça düşmüştü rahim ağzı uzunlugun. Ciğer geliştirici yaptırmış mıydın. Normal mi doğum yaptın
Shebi Meflug canım nişan geldi sarı sümüksü akıntı daha sonradan koyulaştı biraz daha.sağ tarafımdan ve belden ağrım oldu.ALLAH sana zamanında doğum nasip etsin
Mirayse1 Shebi canım içini ferah tut Allah yardımcınız olsun arkadasım 27 haftalık doğum yapmıstı bir ay kaldı kızı ama suan cok cok sağlıklı 3.5 yasında. Sana da nasip eder rabbim inş
Shebi Teşekkür ederim kızlar.ALLAH hepinizden razı olsun evlatlarımıza sağ salim kavuşmayı nasip etsin ALLAHım.
Lalammm Shebi rabbim şafi adiyla şifa versn cnm insallah hayirlisiyla sende evladina kavusursun saglikli olsn yavrun..