Kızlar 36+5 haftalığım. 3 gündür afedersiniz böyle vajinamın içine sancı giriyor. Sanki böyle bir şey giriyormuş gibi. Özellikle ayaktayken ya da yürüyüşte filan daha çok yaşıyorum. Merak ediyorum da bu yalancı sancı mıdır? Doğum sancısı böyle mi başlar acaba? Yaşayanlar var mı ya da bu haftalarda?