Merhaba kızlar bişey danışacaktım bugün tam 19 haftalık olduk saçıma ombre yaptırmak istiyorum da kuaförüme gittim direk şimdi sen ne kadarlık oldun dedi sonra tm o zmn yaparız dedi doktoruma mesaj atmıştım daha cvp vermedi normalde ben ankarada yaşıyorum ordaki kuaför 200 tl dedi istanbuldayım burdaki kuaförüm 140 tl dedi ne yapsam şimdi çok kararsız kaldım ama değişiklikte istiyorum offffff 😊